Polecenia to jedno z najskuteczniejszych i najefektywniejszych kosztowo działań marketingowych.
Wciąż jednak rzadko wykorzystuje się ich potencjał ze względu na niewielką dostępność
gotowych narzędzi do ich realizacji.
Dlaczego warto wdrożyć program partnerski
w Twojej organizacji?
Płacisz tylko za efekt
Model kosztowy organizacji programu partnerskiego opiera się w dużej mierze na płatności jedynie za efekt (np. sprzedaż/zamówienie), co czyni je bardzo bezpieczną inwestycją i przewidywalnym kosztowo i marżowo działaniem marketingowym.
Przejrzyste rozliczenia
Ze względu na oparcie na modelu CPS (Cost-per-Sale) programy partnerskie mogą być rozliczane z bardzo dużą dokładnością – łatwo obliczysz ROI i przygotujesz symulację budżetową względem założeń programu vs celów sprzedażowych.
Trwała wartość zamiast jednorazowego działania
Program partnerski to nie jednorazowe działanie – jego idea polega na zbudowaniu społeczności ambasadorów wokół marki, zbudowania z nimi relacji pozwalającej na:
- Opiniowanie Twoich produktów i usług na bardzo wczesnym etapie ich wprowadzania na rynek
- Formowanie zupełnie nowego kanału sprzedaży
- Pozyskanie grupy bardzo lojalnych klientów
- Darmowe docieranie z komunikacją do znajomych i przyjaciół uczestników Twojego programu partnerskiego
W zgodzie z trendami społecznościowymi
Dzisiejszy konsument spędza coraz więcej czasu w Internecie, w szczególności będąc aktywnym w sieciach społecznościowych. Narzędzia wykorzystywane do organizacji programów partnerskich są zintegrowane z narzędziami social media umożliwiając dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
Wysoka konwersja
W dobie szumu informacyjnego i spadającego zaufania do komunikacji obecnej w tradycyjnych mediach, rekomendacja znajomych to wiarygodny czynnik w znacznym stopniu wpływający na decyzje zakupowe.
W Focus Point dysponujemy wiedzą, doświadczeniem i narzędziami, które pomogą skutecznie wdrożyć wyróżniający się na rynku program partnerski wzbogacony o elementy grywalizacji.
CO WYRÓŻNIA NASZE PROGRAMY PARTNERSKIE?
Kompleksowość wdrożenia – od zaplecza prawnego, przez narzędzia IT do rozliczania prowizji, aż do faktycznej dystrybucji nagród pieniężnych za polecenia
Elementy grywalizacji – nasze programy partnerskie łączą w sobie elementy zwiększające zaangażowanie uczestników dzięki tzw. Grywalizacji
Niestandardowe bonusy – wychodzimy poza ramy zwykłego % za polecenia, wiedza zdobyta na gruncie wielu wdrożeń pozwala nam proponować ciekawe i motywujące bonusy niespotykane na rynku
Elastyczność narzędzi – dzięki posiadaniu własnej technologii, jesteśmy w stanie dopasować się do nawet najbardziej specyficznych wymagań
W ramach wdrożenia programu partnerskiego
otrzymujecie Państwo:
Zainteresowany wdrożeniem
programu partnerskiego?
Opracujemy koncepcję i wdrożymy rozwiązania pomagające przeprowadzić
i rozliczać program partnerski skierowany do dowolnej grupy docelowej.