• PROGRAMY PARTNERSKIE

Polecenia to jedno z najskuteczniejszych i najefektywniejszych kosztowo działań marketingowych.
Wciąż jednak rzadko wykorzystuje się ich potencjał ze względu na niewielką dostępność
gotowych narzędzi do ich realizacji.

Dlaczego warto wdrożyć program partnerski
w Twojej organizacji?

Płacisz tylko za efekt

Model kosztowy organizacji programu partnerskiego opiera się w dużej mierze na płatności jedynie za efekt (np. sprzedaż/zamówienie), co czyni je bardzo bezpieczną inwestycją i przewidywalnym kosztowo i marżowo działaniem marketingowym.

Przejrzyste rozliczenia

Ze względu na oparcie na modelu CPS (Cost-per-Sale) programy partnerskie mogą być rozliczane z bardzo dużą dokładnością – łatwo obliczysz ROI i przygotujesz symulację budżetową względem założeń programu vs celów sprzedażowych.

Trwała wartość zamiast jednorazowego działania

Program partnerski to nie jednorazowe działanie – jego idea polega na zbudowaniu społeczności ambasadorów wokół marki, zbudowania z nimi relacji pozwalającej na:

  1. Opiniowanie Twoich produktów i usług na bardzo wczesnym etapie ich wprowadzania na rynek
  2. Formowanie zupełnie nowego kanału sprzedaży
  3. Pozyskanie grupy bardzo lojalnych klientów
  4. Darmowe docieranie z komunikacją do znajomych i przyjaciół uczestników Twojego programu partnerskiego

W zgodzie z trendami społecznościowymi

Dzisiejszy konsument spędza coraz więcej czasu w Internecie, w szczególności będąc aktywnym w sieciach społecznościowych. Narzędzia wykorzystywane do organizacji programów partnerskich są zintegrowane z narzędziami social media umożliwiając dotarcie do szerokiego grona odbiorców.

Wysoka konwersja

W dobie szumu informacyjnego i spadającego zaufania do komunikacji obecnej w tradycyjnych mediach, rekomendacja znajomych to wiarygodny czynnik w znacznym stopniu wpływający na decyzje zakupowe.

Czy wiesz, że?

Klienci są 4 razy bardziej skłonni do zakupu gdy dostaną polecenie od przyjaciela, a 92% osób ufa poleceniom od znajomych.

W Focus Point dysponujemy wiedzą, doświadczeniem i narzędziami, które pomogą skutecznie wdrożyć wyróżniający się na rynku program partnerski wzbogacony o elementy grywalizacji.

CO WYRÓŻNIA NASZE PROGRAMY PARTNERSKIE?

Kompleksowość wdrożenia – od zaplecza prawnego, przez narzędzia IT do rozliczania prowizji, aż do faktycznej dystrybucji nagród pieniężnych za polecenia

Elementy grywalizacji – nasze programy partnerskie łączą w sobie elementy zwiększające zaangażowanie uczestników dzięki tzw. Grywalizacji

Niestandardowe bonusy – wychodzimy poza ramy zwykłego % za polecenia, wiedza zdobyta na gruncie wielu wdrożeń pozwala nam proponować ciekawe i motywujące bonusy niespotykane na rynku

Elastyczność narzędzi – dzięki posiadaniu własnej technologii, jesteśmy w stanie dopasować się do nawet najbardziej specyficznych wymagań

W ramach wdrożenia programu partnerskiego
otrzymujecie Państwo:

Zainteresowany wdrożeniem
programu partnerskiego?

Opracujemy koncepcję i wdrożymy rozwiązania pomagające przeprowadzić
i rozliczać program partnerski skierowany do dowolnej grupy docelowej.